Contact

2 + 15 =

Of neem contact met ons op

FreshBox
06 12 34 56 78
info@freshbox.nl

FAQ

Betaling

Hoe werkt ons bestelproces?

1. Kies jouw box en stel elke week uit vele recepten jouw menu samen. Omdat geen week hetzelfde is, kun je het aantal maaltijden en personen wekelijks aanpassen.

2. Krijg een box vol met de beste verse ingrediënten thuisbezorgd, op een moment dat jou uitkomt. Andere plannen? Dan zet je jouw box gemakkelijk op pauze.

3. Met makkelijk te volgen recepten kook je in een handomdraai de lekkerste gerechten. Zo wordt het avondeten voor iedereen een moment om naar uit te kijken.

Hoeveel bedragen de verzendkosten?

We rekenen geen verzendkosten bij een bestelling boven de €50,00.

Wanneer je onder de €50,00 bestelt, hanteren we bezorgkosten van €4,95.

Bezorging

Mijn box wordt later bezorgd, wat nu?

Je ontvangt een sms zodra de bezorger minimaal drie kwartier vertraagd is. Als de nieuwe verwachte aankomsttijd niet meer gunstig uitkomt, neem dan contact op met de klantenservice. Je kunt ook reageren op het sms-bericht dat je van ons hebt ontvangen. Daarin kun je aangeven of de box bij specifieke buren kan worden afgegeven. Daarnaast kun je ook denken aan instructies, zoals: “Plaats de box onder de carport” of “Zet achter het hekje”.

Wat gebeurt er als ik niet thuis ben?

Geen probleem, laat het ons weten en wij bezorgen jouw box waar jij wilt: in de garage, voor de deur of bij de buren bijvoorbeeld.

Waar en hoelaat komt mijn FreshBox?

De dag voor de bezorging ontvang je een push-notificatie of e-mail met een Track en Trace-link. We geven daarin aan wanneer je de box de volgende dag kunt verwachten. Deze tijd kan in de tussentijd veranderen – al zal dit minimaal zijn. Houd er rekening mee dat het tijdstip een indicatie is en dat de bezorger te maken kan hebben met file of weersomstandigheden.